Rok 200 przed Chrystusem – w Chinach panuje niepokój i polityczna niestabilność, a państwo stoi na krawędzi wojny domowej. Siły Cesarza osłabły w wyniku zwiększonego wpływu żądnych władzy lokalnych książąt. Nieustanne walki ucichnąć mogą tylko z jednego powodu – nadejścia nowego Cesarza.
Poznaj taktyczną grę planszową autorstwa Michaela Schachta i z przejdź Wielki Mur
W filmie zostały przedstawione dwa "warianty Przymierzy" między emisariuszami. Oficjalny wg instrukcji gry:
"Przymierze miedzy regionami możliwe tylko wtedy, gdy emisariusze z jedengo koloru gracza mają przewagę (każdy region rozpatrywany osobno) z dwu regionach." oraz
wariant tzw"płocki" wstępnie przedstwaiony przeze mnie wg interpretacji.
"Przymierze miedzy regionami możliwe tylko wtedy, gdy emisariusze z jedengo koloru gracza mają przewagę w dwu reginach (suma)
Jeżeli gracz w jednym regionie ma przewagę, a w drugim takiej nie posiada przymierze nie może być zawarte". Obydwa warianty działają poprawanie
Dzięki Veridianie sytuacja wyjaśniona. Dokonałem korekty filmu, w którym przedstawiłem dwa powyższe warianty.
Podziękowania dla Dystrybutor i wydawca gier - G3 oficjalnego dystrybutora gry China
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
No i co nic nie piszesz? Zostaw słowo komentarza !!!